Yleisö mylvii: missä on JJ?? (JaanaJaana)

No tässähän minä, moi.

Tässä on noin kuukauden ajan tunnelmat vaihdellut laidasta laitaan. On ollut hyviä ja huonoja hetkiä.

Käytiin Köpiksessä tosiaan pyörähtämässä. Meitä oli autolastillinen porukkaa ja tunnelma oli tiivis. Kilometrejä tuli reilu 2000, joista minä ajoin huimat 100! Käytiin myös Sensation White -tapahtumassa, jossa oli 27 000 ihmistä ja musiikki ihan saakelin kovallaan. Bassonjytke tuntu rintalastassa asti. Sitä oikein törmäsi siihen musiikkiin. Jotta reissu olisi ollut täydellinen, ajattelin hukata ajokorttini sinne. Eli joku tanskalainen tyyppi sai kivan ajokortin itselleen, jei!

On tässä suvussakin tapahtunu ikäviä asioita. Jotkut varmaan tietääkin siitä, joten en ala sen enempää asiasta avautumaan. Sanotaanko, että hieman on huono omatunto siitä, etten ole ollut tarpeeksi tukena eräälle ihmisille.

Parisuhde jyllää edelleen. Välillä pitää toiselle tiuskia, mutta enimmäkseen kyllä meillä taitaa olla sydänsydänlöövlööv-meininkiä. Ainut miinuspuoli on saakelin iso puhelinlasku, joka joka kuukausi tulee. Tänään viimeksi kirosin raskaasti 60 euron laskua. (Toim. huom. Ennen mulle tuli 20 euron laskuja joka toinen kuukausi.) Lisäksi miehenketale muutti/muuttaa Jyväskylään ja nyt mulla olisikin suunnitelmissa myös muuttaa sinne, jaiks. (Aivoissa tykyttää sana "avovaimo" vähän turhankin raskaasti...)

Töitä on piisannu. Lapset ovat olleet (v)ihastuttavia ja työkaverit ovat olleet aivan huippuja. Ilmeisesti töitä olisi tiedossa uudenvuoden jälkeenkin, mutta olenko mä enää sillon maisemissa, ken tietää.. :)

Mulla on ollu tosi monta juttua, mitä mun on pitäny tänne kirjottaa, mutta koskaan en ole saanu mitään aikaseks. Ja nyt kun lopultakin kirjoitan jotain, pää on tyhjä. Lupaan parantaa tapani. :)