Nyt puski paniikin pintaan. Mulla kun on tässä koko kevään ollu tällaista nuhaa ja yskää, joka ei oikein ole loppunut kunnolla missään vaiheessa. Nyt viime viikolla löysin kirjaskorpionin mun sängyltä. "Jos sisällä näkee kirjaskorpionin, kannattaa olla tarkkana. Jossakin voi olla kosteusvaurio, johon on kehittynyt hometta, jota taas jäytiäiset ovat tulleet syömään." APUA! Ja ne, jotka ovat vierailleet mun luona, niin tietävät ton katossa olevan "kosteusvaurion", jolle ollaan naureskeltu. Että millon katto romahtaa päälle jne. Mua on siis alkanut epäilyttää, että täällä on hometta. Voi jumatsuikka.

No, tänään olen alkanut etsimään isompaa asuntoa. Olisihan noita, jos tahtois spurgualueelle muuttaa. Heinäkuussa pääsis moneen muuttamaan, mutta mun pitäis nyt tällä viikolla irtisanoa tää kämppä, jos sillon haluaisin muuttaa, muuten menee elokuulle. Vaarana siis on, että jos irtisanon nyt, joudun muuttamaan johonkin huonoon kämppään ja myöhemmin saan tarjouksen paremmasta. Mutta jos irtisanon vasta ensi kuussa, pääsen muuttamaan vasta elokuussa. Mutta haluun muuttaa heti kohta!

Mitämäteen, mitämäteen, mitämäteen???