Tässä aattelin lähteä listaamaan mun miehen kriteereitä. Eihän niiden kaikkien ole pakko toteutua, mutta oishan se aina jees, jos löytyis sellanen pakkaus, missä kaikki kohtais.

Miehen tulee:
  • tuoksua hyvälle (kappas!)
  • pukeutua hyvin
  • olla huumorintajuinen
  • olla puhelias
  • ottaa ihmiset huomioon
  • olla uskollinen
  • olla luotettava
  • huomioida mua tarpeeks
  • pitää eläimistä
  • pitää lapsista
  • olla mieluummin rock-henkinen
  • pitää huolta itsestään
  • pitää erilaisesta musiikista
  • olla sopivan lihaksikas (rakastuin yks ilta tämän käsivarsiin ja tämän kropalta voisin syödä aamupalan)
  • olla hieman ainakin urheilullinen
  • olla parrakas (melkein kuin tämä)
  • pitää rannekkeita (kuten tällaisia, voi kuola)
  • osata kokata
  • pitää mun perheestä
  • pitää mun kavereista
  • olla kätevä käsistään
Lisäksi tukan mallilla ei ole väliä. Mulle käy niin pitkätukkaiset kuin kaljutkin, kunhan siihen kuontaloon on edes jotenkin panostettu. Eli ei käy kusenkeltaiseksi blondattu, ylipitkäksi kasvanut ja geelillä pystyyn nostettu tukka. Juu ei. Myöskään jonkin soittimen soittotaitoa ei katsota pahaksi. Ikä mieluummin 23-28 vuotta. Hieman nuoremmatkin käy.

Tässäpä nämä päällimmäiset. Että voiko olla vaikeeta löytää tuollanen paketti, häh?