Mun pääsiäinen alkoi torstaina. Olin ensin päivän ryhmiksessä ja siellä oli kivaa. Tunsin, että nuha puskee pintaan, mutta se ei haitannut. Illalla uhallakin käytiin Tanjan ja Heikin kanssa kylällä, mutta eihän siellä ketään ollu. Sitten istuttiin mun luona ja puhuttiin tyhmiä juttuja.

Perjantaina läksin porukoiden kanssa Jyväskylään Jannen luo. Tunsin kuumeen puskevan pintaan, mutta näyttelin voivani hyvin. Saunassa kävin silläkin uhalla, että pyörryn sinne. Niin paljon vippas päässä kuumeen takia.

Lauantaina vahdin Ronia pari tuntia. Sitten tuli Ronin velipuoli kotiin ja mä otin puolen tunnin tirsat siinä. Oli se sen verran rankkaa puuhaa se vahtiminen. Kotimatkalla nukuin myös lisää. Kotona mittasin kuumeen, 38 astetta. Hienoa, ihan hiton hienoa. Hetkeksi menin pötkölleen ja mittasin uudestaan. Jee, 37,5, ei muuta ku buranaa naamaan ja rimpalle. Istuttiin Ellulla iltaa ja pelattiin korttia. Sitten lähdettiin Motskulle, jossa oli taas kivaa... Ja iltakin päättyi ihan mukavasti, taas kerran.

Sunnuntaina nukuin.

Maanantaina kävin tädillä, sain tuulipuvun, siivosin kämpän ja kävin Tiinalla.

Että semmonen pässiäinen. Ihme, että olen hengissä.