Lauantai-ilta:

Putkis: Onkohan Motskulla epätoivosia naisia tänään?
Miespuolinen kaveri: En kyllä niistä tiedä, mutta Jaana saattaa tulla.
Putkis: No hyvä, sittenhän mulla on yöpaikka tiedossa. Mihin sinä veliseni meinasit mennä yöks?

Mä en ole koskaan ollut näin vihanen. En koskaan. Millä oikeudella se muka sais tulla mun luo yöks? Kaiken sen jälkeen, mitä se mulle teki ja sanoi? Hitto että joku osaa olla vajaa! Miten se voi kuvitella, että minä päästäisin sen tänne?

Tyyppi, oikeesti. Jos sä tulet koskaan, siis koskaan, metrinkään päähän musta ja jos sä alat mulle jotain puhumaan, niin mä lyön sua. Mä en kaihda väkivaltaa tässä tapauksessa. Oikeasti. Mä en ole koskaan vihannut ketään näin paljon. Saat olla tosi onnellinen, että mä en tullu sinne Motskulle. Sun kallisarvoiset suvunjatkamiselimet olis entisenä. Mikä olis ihan kamalaa.

Että joko voit jättää mut rauhaan?