Joo, mä tiedän. Mun pitäis olla nukkumassa. Mutta kun on niin syvällinen keskustelu Tiinan kanssa mesessä. Aiheesta "Kaikella on tarkoitus".

Okei. Siis kaikella on tarkoitus. Mä synnyin tänne ja nyt odotellaan, että mikä mun tarkoitus on. Tai mikä tarkoitus on muilla ihmisillä mun elämään. Paras esimerkki tässä tilanteessa on nyt tämä surullisen kuuluisa Putkis, eli Putkiaivo. Eli Putkiksen tarkoitus oli:
- ..muistuttaa mulle, että mulle on parempi mies jossain?
- ..muistuttaa mua, että mua ei ole luotu parisuhteeseen?

Entäs tämä tämän hetkinen yksinäisyys? Onko silläkin tarkoitus? No totta kai! Mun yksinäisyyden tarkoitus on:
- ..se, että mä saan elää vielä hetken yksin, jonka jälkeen mä tapaan elämäni miehen?
- ..opetella elämään ikuista yksinäisyyttä varten?

Tiina keksi nuo ekat vaihtoehdot ja minä, ikuinen pessimisti, keksin nuo tokat vaihtoehdot. Mä veikkaan, että mun arvaukset voi osua oikeaan (hah, pyörin täällä itsesäälin suossa!).

Mut hei. Kuten Scandinavian Music Group laulaa: Lopulta olemme kuitenkin yksin.

Tää menee nyt nukkuun.

Huoh.