Pitkän tutkiskelun jälkeen olen todennut, että mä olen siili.

Perustelut tähän:

Tein testin "Mikä eläin olet?" Helsingin Sanomien sivuilla ja tulos oli:

Olet siili! Herätät muissa sympatioita, vaikka sinulla onkin joitain outoja tapoja. Viihdyt mieluiten yksin ja hemmottelet itseäsi hyvällä ruoalla.


Serkkuni sanoi tässä kerran, että hänelle tulee aina Kiroilevasta Siilistä minä mieleen. Miten niin?

1912367.jpg


Ja kaiken lisäksi mun yksi lempparirunoista on Kirsi Kunnaksen Tunteellinen siili.

Oi, sanoi siili,
olen tunteellinen siili,
olen hyvä, kiltti, hellä.
Ja kelläpä, kellä

on vastaansanomista?

Se vain on surullista,
että piikkikuoren alla
siilin hellyys piili.

Oi, sanoi siili,
olen surullinen siili,
niin yksinäinen jotta!

Ja se on aivan totta:
Se yksinänsä eli
ja piikein piikitteli,
ja piikkikuoren alla
sitten itkeskeli.