Ei auttanut maisemanvaihdos lauantaina (käytiin siis viereisen paikkakunnan yöelämässä, "kaapunnissa"). Samaa p*skaa, eri naamat. Jotenkin, öh, junttia? Ei, ei se oli hyvä sana. En mä tiedä, jotenkin vaan ei iskeny. Okei, olihan siellä siis miehiä joo, mutta kun ei iske. Ei sitten millään. Ei päässyt ehkä sisälle tunnelmaan. Liian avaraa ja liian vähän ihmisiä. Joo, siitä se johtu. Tai en minä tiedä. Ei niin ei. Mutta tyttöporukalla kun oltiin liikenteessä, niin oli kyllä sikäli lystiä! :)

Tyyppi: "Lähetkö tanssiin?"
Minä: "En mä taida nyt jaksaa, vähän väsyttää."
Tyyppi: "No sä näytätkin tosi väsyneeltä."
Minä: ...

Juuri näinhän niitä naisia vietellään ja isketään, kerrotaan miten väsyneen ja kulahtaneen näköisiä ne on.

Kaipaan Jyväskylää ja niitä satoja hyvännäköisiä ja hyvin käyttäytyviä miehiä siellä. Huoh.