Kyllä on ihmistä koeteltu viime päivinä. Ihme että hengissä vielä olen.

Mistä tämä kaikki alkoi? Ehkä siitä, kun sain mesessä viruksen. Minä sinisilmäinen menin sen avaamaan. Mitä siinä pitäisi tehdä, kun toinen laittaa linkin ja kysyy: Ootko tässä kuvassa? Niin. No, kuvaahan ei koskaan tullut esille ja minä sain viruksen koneelle. Hienoa. Useita iltoja taistelin sen kanssa. Luulin jo voittaneeni sen, mutta sitten huomasin, että kaikki nettisivut eivät toimi, mm. irc-galleria ja facebook. Sitten alkoi ihan fyysisesti ahdistamaan. Jannestakaan ollut mitään apua, virnuili vain.

Suuressa atk-neroushuumassa (viime yönä kahdentoista aikaan) päätin, että NYT mä formatoin kovalevyni ja aloitan kaiken alusta. Yritin tunnin ajan, mutta en vaan osannu. :( Menin nukkumaan ja alitajunnassani mietin, että mitä ihmettä teen. Sitten aamulla, tunti ennen kellonsoittoa, mä herään ja kuulen Jannen sanat päässäni: RTFM (read the fucking manual). Kaivan ohjekirjasen esille ja formatoin kovalevyni. Nyt toimii kaikki.

Ah.